Advent 8: Mind Games - Queening

Nem tudom, mennyire követitek a nemzetközi parfümközösséget, de ha igen, akkor biztosan titeket is elért a legújabb "dráma" szele, amikor is @PerfumeSiren nyíltan felvállalta, hogy miután nem túl kedvezően nyilatkozott egy eléggé magasra hájpolt illatot illetően, kapott egy megkeresést, hogy jelentős összeg ütné a markát, ha egy következő posztban megcáfolná ezt a véleményét, és elmondaná, hogy mégis mennyire remek parfüm is az, ami szerinte nem annyira.
Én teljes mellszélességgel kiállok az ilyen jellegű transzparencia mellett, de az internet népe természetesen túlzásba vitte a reakciókat, és jópár napon keresztül mindenkit leugattak, akinek tetszett ez a bizonyos parfüm.
Én úgy gondolom, butaság lenne azt hinni, hogy nem létezik a parfümközösségben fizetett partneri együttműködés, vagy PR csomagoktól való egyfajta függés - azt sem gondolom azonban, hogy attól, hogy valakinek tetszik egy felkapott parfüm, az értelemszerűen hazudik. Egy adott illatot nemcsak az orrunk értelmezhet különféleképpen, da saját bőrünkön is működhet eltérően egy formula, mint másén - lásd pl. az én esetemet a chemotoxos pézsmákkal. Szerintem van helye a világban a szponzorált posztoknak, ám az átláthatóság kulcsfontosságú. Azt, hogy kiben bízunk meg, saját döntésünk lesz a nap végén, de szerintem egészen egyértelmű, hogy mikor őszinte valaki, és mikor nem.
Node a kérdés megint csak ez: Hogy jön mindez ide már megint?
A Mind Games egyike azoknak a márkáknak, akik az utóbi időben uralták a feedemet - már komolyan ott tartottam, hogy ha még egy általam kedvelt tartalomgyártó Mind Games poszttal jelentkezett, abban a pillanatban lapoztam is tovább, annyira besokalltam ezektől a parfümöktől. A jelenség nemcsak nekem tűnt fel, hiszen amikor végül Dan Rothschild-et, alias @fragrance_weirdo-t is meghívták egy Mind Games eseményre, és még posztolt is onnan, elég szépen kikapott egy másik "kollégájától", hogy akkor most már ő is egy olcsó reklámarc lesz, meg hogy biztosan ő is mostmár folyton Mind Games parfümöket fog posztolni, ésatöbbi, ésatöbbi. Persze Dan a maga jellegzetes bájával tisztázta, hogy igen, elhívták egy eseményre, és igen, voltak parfümök, amik tetszettek neki, de nem írt alá semmit, és nem érzi kötelességének posztolni a márka dolgairól, de ha úgy gondolja, valami jó, akkor arról lesz bejegyzés.
Okéoké, de az illat mégis milyen?
A Mind Games koncepciója egy virtuális sakktábla, ahol minden illat, és minden üveg egy-egy sakkfigurát testesít meg, maguk a parfümök pedig olyan komplexek, mint egy sakkjátszma. A csomagolás hihetetlen flancos, nehéz, igényes üvegek - amik nincs kizárva, hogy hozzájárulnak a márka teljesen elszállt áraihoz.
A 2022-ben alapított amerikai Mind Games immáron az európai piacra is betört, kiváncsian várom, itt is lesz-e olyan kultusza, mint hazájában - ahol állítólag azok, akik nem tudnak már mit csinálni a pénzükkel, arra gyúrnak, hogy egy egész sakktáblát összerakjanak Mind Games parfümös üvegekkel.
Rossz nyelvek szerint amúgy ezek az illatok csupán túlárazott koppintások.
Namármost, ezt én egyetlen minta tesztelése után sem megerősíteni, sem megcáfolni nem tudom, de azt ki tudom jelenteni, hogy a Queening engem nem nyűgözött le.
Christelle Laprade parfümőrrel nem először dolgozott együtt a márka, és a Queening koncepciója - meglepő módon - a transzformáció! Gondolom direkt rakta a Pafory csapata pont ezt a két illatot egymás után. Node hogy értelmezik ők a szerény kezdetekből királyi magasságokig emelkedést?
Kifújáskor a tiszta pamut akkord, a ciprus és az alma együtt az én orromnak teljesen indokolatlan módon egy friss, sárgadinnyés testpermet-illattá áll össze, amit aztán orriszgyökér, rum és sáfrány visz tovább egy szerintem elég szintetikus, karibi koktélos irányba. A leszáradás pedig teljes biztonsági játék: vanília, pézsma és kókusz.
Szó se róla, kellemes, de nem mondanám, hogy nagyon különleges lenne. Kicsit olyan... mehh. Még talán a nyitánya a legérdekesebb, márcsak azért is, mert el nem tudom képzelni, miért érzek benne sárgadinnyét. Ha hasonlítanom kéne valamihez, akkor a nap végére talán mintha a Prada: Infusion de Vanille-re emlékeztetne egy icipicit, de annak is csak a nagyon mély leszáradására. Vagy bármelyik random, populáris, puha vaníliás parfümre, amik mostanában elárasztják a piacot. (És nem, ezzel nem azt mondom, hogy az Infusion de Vanille egy tucatvanília - nem is lett népszerű a tiktokon :D)
Én biztosan nem fizetnék annyit ezért a parfümért, amennyibe kerül, de természetesen ha engem is meghívna pár eseményre a Mind Games, és a kezembe nyomnák, akkor lehet feltenném a polcra dísznek, de sokat nem nyúlnék utána. De ez megintcsak az én személyes véleményem, amivel természetesen mindig ér nem egyet érteni :)

